Haftada birkaç kez meyve ya da sebze suyu içmenin Alzheimer hastalığına yakalanma riskini azaltabileceği bildirildi. ABD nin Vanderbilt Üniversitesinden Profesör Qi Dai başkanlığındaki araştırmacılar, 1991-1992 den itiberen 9 yıl boyunca Seattle bölgesindeki sağlıklı 1836 kişinin yaşam biçimleri, beslenme alışkanları ve anlama yetilerini inceledi. Araştırmanın sonucunda, haftada 3 defadan fazla meyve ya da sebze suyu içenlerin Alzheimer a yakalanma riskinin yüzde 76 oranında azaldığı, bu oranın haftada bir kez meyve-sebze suyu
|
|
Los Angeles David Geffen Tıp Okulu ve San Diego Biyomoleküler Araştırma Enstitüsü araştırmacılarının, Alzheimer hastalarına ait kan örneklerini inceledikleri son araştırma ile "köri" adı verilen Hindisan kökenli baharat karışımının Alzheimer ı önlemeye yardımcı olduğu belirlendi. ABD de Alzheimer üzerine yapılan araştırmada, Makrofaj isimli bağışıklık hücrelerinin, Alzheimer hastalığında beyinde oluşan ve nöronları yok eden protein plaklarını temizlediği belirlendi. Yapılan çalışmada, bisdemetoksikurkumin isimli kimyasalın
|
|
Onu dikmişsen bahçeye ne gerek var ölmeye demişler! Şifalı bitkiler arasında en sık kullanılan ve zevkle içilen adaçayı için "Dikmişsen adaçayını bahçeye ne gerek var ölmeye!" denir. Adaçayı sıkça içildiğinde tüm bedeni güçlendirir, kalp krizi tehlikesini azaltır ve felçte çok yaralıdır. Gece terlemesine neden olan hastalığı iyileştirir ve bu hastalıkla el ele giden aşırı güçsüzlüğe,
|
|
|
Adaçayı sıkça içildiğinde tüm bedeni güçlendirir, kalp krizi tehlikesini azaltır ve kötürümlüklerde çok yaralıdır. Gece terlemelerinde ve aşırı terlemelerde, lavanta çiçeğinin yanı sıra, yardımcı olabilecek tek bitkidir. Gece terlemesine neden olan hastalığı iyileştirir ve bu hastalıkla el ele giden aşırı güçsüzlüğe, canlandırıcı etkisi sayesinde son verir. Hastalık sonrası güçsüzlük hallerinde başarıyla kullanılabilir.
|
|
|
<< Başa Dön < Önceki 1 2 Sonraki > Sona Git >>
|
| Sonuçlar 21 - 24 Toplam: 24 |