Alisverisim
Alisveris sepetiniz bos.
DİYET arrow Alternatif Tıp
Alternatif Tıp
Elma kalp sağlığı için ideal
Kötü kolesterolün oksidasyonunu önlemenin yanı sıra, vücudunuzu ultraviyole ışınları, yanıklar ve sigara gibi birçok çevresel faktörün oluşturduğu zararlardan arındırmak için yüzde 100 meyve konsantresi içeren elma suyundan faydalanın.
 
Erginar
Anayurdu Akdeniz ülkeleri olan enginar, toprağı zengin, iklimi yumuşak ve nemli olan pek çok ülkede yetiştirilir. Yaklaşık 1 m. uzunluğundaki bitkinin toprak üstü bölümü her yıl çiçeklenme döneminden sonra ölür. Ertesi yıl yeni yaprak ve çiçekler verir. Rozetler oluşturan yaprakları derin loplu ve bol tüylü, çiçekleri mor renklidir.

Ekiminden sonraki dört-sekiz yıl içinde rozet demeti giderek kalabalıklaşır, buna bağlı olarak çiçek başlarının büyüklüğü ve kalitesi düşer.
 
Çay Demlemenin Püf Noktaları
Özellikle Türk insanı için sabah kahvaltılarının vazgeçilmezi çayın aslında bilmediğimiz bir çok özelliği var. Sütsüz ve şekersiz alındığı sürece kalorisi olmayan çay, vücudun su dengesinin korur, kahveden çok daha canlandırıcı ve tazeleyicidir..

ÇAYIN KİMYASI

Camelia Sinensis bitkisinin yaprakları, çaya kendine has koku ve tadını veren birçok kimyasal
 
Çay Cilt Kanserinden Koruyor
Günde iki fincan çay içmenin cilt kanserine yakalanma riskini azalttığı, limonlu çayınsa bu riski daha da düşürdüğü ortaya çıktı.

Amerikalı bilim adamları, cilt kanserine yakalanmış 1400 kişiyle 700 sağlıklı deneğin beslenme ve yaşam şekillerini karşılaştırdı.
 
Çay Bağışıklık Sistemini Güçlendiriyor
Çay bağışıklık sistemini güçlendiriyor. Her gün beş fincan siyah çay içenlerin vücudu hastalıklara hazırlıklı hale geliyor.

ABD li araştırmacılar, çayın içindeki bazı bakterilerde, tümör hücrelerinde, parazit ve mantarlarda bulunan kimyasallar olduğunu belirledi. Çay içildiğinde bu kimyasallarla karşılaşan vücut, savunma sistemi ni geliştiriyor. İleride bir hastalığın parçası olarak aynı kimyasallarla karşılaştığında da direnç gösteriyor.

 
Cılt Kırısıklıgını Onlemek Icın Sağlığı
Bilim adamları, güneş ışınlarından meydana gelen cilt kırışıklıklarının yiyeceklerle de ilgisi olduğunu saptadı.

Avustralya da Monash Üniversitesi nde, Avustralya, Yunanistan ve İsviçre de yaşayan 453 kişi üzerinde yapılan araştırmalarda, sebze, baklagiller ve zeytinyağı ile beslenen insanlarda, yaşlandıkları zaman daha az cilt kırışıklıkları meydana geldiği belirlendi.

 
Cılt Guzellıgı Icın Saglıklı Beslenme
Her kadın cildinin bozulmamasını, ilerleyen yılların izlerinin yüzüne vurmamasını ister. Aslında bu biraz da sizin elinizde. Beslenmenize biraz dikkat

Amerikalı araştırmacılar, sağlıklı beslenmenin yüzdeki kırışıklıkları önlediğini açıkladı.

 
Ceviz Yemeyi İhmal Etmeyin
Kalp sağlığı açısından büyük önem taşıyan doymamış yağ asitlerini yüksek düzeyde içeren cevizin, kolesterol birikimini ve damar sertliğini önleyici etkisi olduğu bildirildi.

Yüzüncü Yıl Üniversitesi Gıda Mühendisliği Bölümü Öğretim Üyesi Yrd. Doç. Dr. İsa Cavidoğlu, sert kabuğu içinde el değmeden paketlenmiş gibi iyi derecede bir yağ ve protein ile bazı önemli vitaminleri içerdiğini söyledi.

 
Brokoli
Kanserden, kemik erimesine kadar bir çok hastalığa iyi gelen brokolinin kökeni Roma İmparatorluğu na kadar uzanıyor. Avrupa ve Amerika da bolca tüketilen bu mucize sebze, ülkemizde son yıllarda tanınmaya başladı.

Brokoliyi son birkaç yıldır yakından tanımaya başladık. Kökeni Roma İmparatorluğu na uzanan ve Akdeniz mutfağında önemli bir yere sahip olan brokoli,
 
Balmumu
Arının gövdesinin arka bölümünün altında bulunan balmumu bezelerinden salgıladığı yumuşak bir maddedir. Arı, balmumunu yaşamının 11. günü ile 18. günü arasında salgılar. Bununla petek diye adlandırdığı mız altıgen gözenekleri yapar.

Kaşgarlı Mahmud Bulgar Türklerinin balmumuna avus dediklerini yazıyor. Kıpçak Türkleri uvus, Tobal ve Kırgız Türkleri ise, bala uz diyorlardı.
 
<< Başa Dön < Önceki 1 2 Sonraki > Sona Git >>

Sonuçlar 1 - 20 Toplam: 24

Arama

Makyaj



Bu tüyolarla doğalken bile bakımlı görüneceksiniz.
Devamını oku...