| Akdeniz Diyeti |
Tahıl, meyve - sebze, ceviz, fındık, balık, zeytinyağı ve düşük kırmızı et temelli Akdeniz diyetinin, üç ayda kalp hastalıkları riskini yüzde 15 gerilettiği kanıtlandıAA ABD'DE yayımlanan yeni bir araştırmaya göre, üç ay Akdeniz diyetiyle beslenenlerde kalp hastalıkları riski yüzde 15'e kadar azalıyor. Araştırma için orta derecede kalp hastalığı riski olan 212 erkek ile kadın seçildi. Bu kişiler üç ay boyunca, tahıl, meyve-sebze, ceviz, fındık, balık, zeytinyağı ve düşük kırmızı et temelli Akdeniz diyetiyle beslendi. AKDENİZ diyetini uygulayanlar, haftada dört kez balık, haftada bir defa kırmızı et yedi. Erkeklerin günde 2, kadınların ise 1 kadeh kırmızı şarap içmesine izin verildi. Sonuçta Akdeniz diyetiyle beslenenlerin kolesterol miktarlarının yüzde 7.5 oranında azaldığı saptandı. Akdeniz diyetinin kalp hastalıkları riskini yüzde 15 oranında gerilettiği belirlendi. |
| Saç Ekimi Saç ekimi kendinize olan güveninizi artırır ve toplum içinde daha iyi görünmeniz ve daha iyi hissetmeniz konusunda size yardımcı olur. |
| Vajinismus Tedavisi Panik Atak Tedavisi, depresyon tedavisi vajinismus nedir, vajinismus Tedavisi nasil yapilir. Vajinismus - Cinsel Iliskiye Girememe. Kadinlarda Cinsel Islev Bozukluklari. |
| Tabldot yemek Polesan toplu yemek tabldot yemek lezzet kalite ve hijyenik ortama, müşteri memnuniyetine önem vermektedir. istanbul'da hazır yemek şirketi arıyorsanız ... |
Yorum ekle
| < Önceki | Sonraki > |
|---|
Hacettepe Üniversitesi'nin hazırladığı Türkler'e özel dört yapraklı yonca diyeti: Günde iki porsiyon süt ürünü, dört köfte büyüklüğünde et çeşidi, beş porsiyon meyve-sebze ve her öğün bir dilim ekmek.
Tahıl, meyve - sebze, ceviz, fındık, balık, zeytinyağı ve düşük kırmızı et temelli Akdeniz diyetinin, üç ayda kalp hastalıkları riskini yüzde 15 gerilettiği kanıtlandı